arbeids:kraft

Aktuelt om yrkes- og utdanningsval i Ryfylke

Ny retning i same faget

Byggingeniør Berge Marius Stople (29) er godt i gang med læretida som tømrar, medan vernepleiar Hilde Kvaløy (33) har utfordra seg sjølv som avdelingsleiar ved Åbøtunet. – Kunnskapen ein har med seg frå før er gull verdt, meiner dei to.
Byggingeniør Berge Marius Stople

Vel du feil, kan du alltid byte

For Iryna, Jon og Hildegun har vegen frå utdanning til arbeidsliv tatt retningar dei ikkje hadde sett føre seg i starten. Men sjølv om det ikkje vart plan A, skulle det vise seg at Plan B var vel så god.

Læretid i prosess

Eina Jordebrekk Fermann (26) og Daniel Ljung (18) er begge godt i gang med læretida som prosessoperatør. Sjølv om dei deler målet om fagbrev, er vegen fram ganske ulik.

Dei som skapar sitt eige

Mange drøymer om å skapa sin eigen arbeidsplass. Her fortel fire gründarar om korleis dei lukkast.

Arkitekten i leiarstolen

Andre såg leiar-potensialet til Beate Kristine Asbjørnsen (34) før ho gjorde det sjølv. Nå leier ho eit arkitektkontor med 23 tilsette – og teiknar framleis bygningar.

Ikkje lytt for mykje til foreldra dine!

Det er mykje å tenkje på når ein skal velje retning på utdanninga si, så bruk tida godt! Søk opp interessetestar på nettet, les om ulike yrke – til dømes «Jobbkompasset» på Utdanning.no og les framtidsanalysar som «Kva yrke treng me i framtida».

Teknologisk karriere

Kunstig intelligens, robotikk og ei digital utvikling i racerfart pregar næringslivet. Møt Solveig Stensvåg Eriksen (40) og Gunnar Skålheim (24), som begge har funne sine drøymejobbar i teknologien.

Tips og råd

Ingen innlegg i denne kategorien akkurat no…

Filmar

Ingen innlegg i denne kategorien akkurat no…
Ved å klikke «Godta» aksepterer du lagring av cookies/informasjonskapslar. Cookies blir brukt til å utbetre side navigering, og samle brukarstatistikk for nettsida for å utbetre innhald og brukaroppleving. Du kan sjølv administrere kva du samtykker til ved å klikke på Preferansar. Les vår Personvernerklæring for meir informasjon.